Ботев скоро ще заиграе с нова емблема на гърдите. Всъщност, не толкова нова, а добрата-стара, с която клубът и привържениците свикнаха над 20 години.
Сдружение ПФК Ботев, което е миноритарен акционер, се е заело с похвалната инициатива да върне познатата марка, въпреки че Пловдив Прес се свърза с отговорни лица в НАП, които категорично отрекоха информацията . След черната ера на „Димитър Христолов“ при „канарчетата“ и фалитът – НАП запорира логото на отбора и няколко пъти бе организиран търг. Наддавания обаче липсваха заради сериозната сума, която държавният огран бе определил. Цената намаляваше през годините, но все стоеше прекалено висока, за да си я позволят от Ботев. Иде реч за стотици хиляди левове
В клуба предпочетоха друг маньовър. Обявиха гласуване между членовете си и така избраха нова марка, с която стартира тима преди 8 години от аматьорските дивизии. Неприятното е, че сегашният символ е буквално изкопиран от емблемата на Рапид (Виена) и никак не се харесва на бултрасите.
Ето защо връщането на емблемата „у дома“ е на дневен ред и би се приело като страхотен коледен дар за феновете, за което писа и спортният сайт plovdivderby.com.
По инфо на Пловдив Прес ще има опит старата емблема да бъде закупена до 19 декември. Именно тогава в ресторант „Филипополис“ в хотел „Марица“ от 19:12 часа ще се състои коледният банкет на „жълто-черните“. Кулминацията му може да бъде точно обявяването на „операция емблема“ за успешна.
В последно обявената цена от НАП на търг за марката бе около 160 000 лева. Със сигурност сега цената ще е доста по-занижена. В момента няма дата за обявен нов търг – не и на сайта на държавната институция. Името на жената, която вече отговаря за делата около запорираната в НАП емблема на Ботев е Ваня Данаилова.